.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توصیه آیت‌الله مکارم‌ درباره تقویم دفاع مقدس

اخبار جنگ باید در سطوح مختلف منتشر و در کتاب‌های درسی دبستان، دبیرستان و دانشگاه گنجانده شود.

حضرت آیت‌الله مکارم‌شیرازی در دیدار با مسئولان مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس گفتند: دفاع مقدس تجربه گرانبهایی است و آشنایی با این تجربه برای نسل جدید لازم است.

ایشان جمع‌آوری اخبار جنگ را بسیار مهم و لازم بیان کرده و افزودند: مرکز اسناد و تحقیقات که وظیفه جمع‌‌آوری اخبار جنگ را دارد نباید تنها آن را در اختیار محققان قرار دهد بلکه باید به صورت مستند و با ادبیات مناسب در سطح عموم منتشر کند.

معظم‌له دفاع مقدس را در تاریخ مهم ایران برشمرده و بیان داشتند: جنگ با این گستردگی و پشتیبانی ابرقدرت‌های جهان‌خوار از صدام و سرانجام پیروزی امت اسلامی ایران بسیار مهم بود و باید آن را برای آیندگان حفظ کنیم و به نسل کنونی کاملاً اطلاع‌رسانی شود تا بدانند این انقلاب و نظام راحت به دست نیامده که آسان از دست برود.

این مرجع تقلید با بیان اینکه اخبار جنگ به صورت خلاصه برای همگان تدوین و منتشر شود تصریح کردند: باید تقویم جنگ تدوین شود و تمام وقایع آن روز به روز به صورت کوتاه در آن درج گردد تا صدا و سیما و مطبوعات بر اساس آن به تولید گزارش‌ها و برنامه‌های مربوط به جنگ باشند.

حضرت آیت‌الله مکارم‌شیرازی با بیان اینکه باید هر تلاشی را انجام دهیم تا دفاع مقدس جاودان بماند گفتند: حفظ حوادث مهم ضروری است و این جنگ افتخاری برای ما بود و ثابت کرد که اسلام می‌تواند چنین مجاهدانی تربیت کند.

ایشان فداکاری‌های مردم، سپاه،بسیج و ارتش در 8 سال دفاع مقدس را مولود اعتقاد دینی و مذهبی برشمرده و افزودند: اگر این عامل نبود در روزهای اول، جنگ را باخته بودیم و این جنگ قدرت مذهب ما را نشان داد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.115 seconds.